packat och klart!

Imorgon, DÅ JÄVLAR!
Då sticker jag till Turkiet i en vecka. Hur najjs...?!
Dagen har jag spenderat i min garderob med min resväska. Det var jäkligt skönt. Jag har bara packat ner shorts, linnen å bikinisar så nu jävlar hoppas vi på toppen väder!
Haha.. Heccan, du får ha det så bra här hemma i norrtan nu när alla åker bort.. ;)



bra humör! (y)

Tävlingen igår ska vi inte snacka om.. det gick som det gick..
Är på dåligt humör.

täbypokalen 2011!

Hellu snyggingar!
Idag har jag varit i täby. Jag kollade på när GK hipp och splitt tävlade. Dom var 7kt duktiga! GK splitt tog hem ett silver och ett guld! Grattis till er!!
Imorgon är det min tur att tävla, egentligen så har jag lust att stanna hemma och mysa med min säng.. Men icke sa nicke!
Jag åker nog vid ett, så vi får se om jag bloggar innan det.
Ha det bra! puss.

HAHAHA...

Hello guys!



Ni kanske har märkt att det inte har uppdaterats något på ett tag?..
Heheheheeh... Jag har inte riktigt haft tid, jag har tävlat, varit sjuk, träffat kompisar, varit i stallet.. osv. jag tror att ni fattar. Sånt som en normal tonåring brukar göra.
Menmen, idag har jag iaf varit i skolan och haft prov. Great! Fast nä.. Jag orkade inte lägga ner tid på det, så jag skrev det jag kunde sen gick jag där ifrån.
Ikväll drar jag nog ut och träffar mina bejjbs! Hur najjs är inte det?!
På söndag så är det tävling igen, ett lycka till kanske? :)
Aja, nu får ni ha det så bra. puuuuuss

RSS 2.0