Jag lever.

Nu sticker jag och rider på pollen. puusss.

skolan suuuger.

säääämst.

Melinda <3



Det finns inte ord... Grät floder idag, även fast jag knappt känner henne. Vill bara att hon ska komma tillbaka. Tillbaka till alla fina vänner som säkerligen står med öppna armar för att lyssna på alla hennes problem och allt hon är villig att berätta. Det här får bara inte hända en sån fin tjej som henne.
Vila i frid vännen. ♥

-


























Jag vill inte han ett skit med honom att göra, även fast det är honom jag älskar...


.


Pause

Jag ville inte känna denhär känslan igen..

haha...

Bitches.

I'm done.

Det är över.

Jeffrey Campbell "Lita Spike"

Mååååste haaaa!!!

<3


granqvisten

Hejhej gullungar, moa här. ... eller inte.

hejdå

Han borde skaffa tandställning........

Love to you.

Jag har världens finaste vänner. <3

There's no place like home.

Jag bör sova nu om jag ska palla gå t skolan imorgon...
Ridlektionen gick åt helvete. Cp häst, cp galopp, cp alltihop..

Hemklickade!


Mår som ett svin..

.. så det blev att stanna hemma för mig idag.. myyyysigt värre.... elle nä..
jag bord eplugga, blöööööööö.
heidå.

12/9

Kvällen har jag mestadels spenderat med att snacka med Martin :). Dags att sova nu? tror så.
Imorgon har jag skola och massa annat skit... Mår som ett as gör jag oxå, så det blir nog att skippa gymnastiken imorgon.
Ha det bra. Pusss <3

HAHA

HAHAHHAHAHHAHAHAHAHAH Jag döööööör!

Malmö..

Ska jag? Ska jag inte?

Noerd.




money money money

Någon rik jävel som vill skänka mig lite pengar?

Fuck you.


Jag känner mig bakis.... Är jag det? Nej, det är jag inte.




fest hos mangeeee.

Ligger och lyssnar på fest hos mange samtidigt som jag tänker på när axel sjöng den inatt och viker mig av skratt... övertrött?

God night.

Jag kommer sova som en gud inatt, eftersom att mina kuddar luktar axe och axel.. haha!

Narven










Narven

Nu sticker jag på lägerskola med min töntiga klass. heido.

RSS 2.0