typ bara för att, lixom....

TÄNK PÅ EN KILLE, FYLL I!
är han i din ålder?: ja
är han lång?:ja
är han söt? hahaha, det vettefan..
är han oschysst?: ibland.. haha
är han snäll?: ja
kan du säga allt till han?: ja
är han lätt att dela skratt med?: ja
har han gjort dej ledsen: nep
har ni nånsin hånglat: hahaha, nej ;)
har han gjort dej glad?: jaråå 
kan du prata med han om du är ledsen?: ja
kan ni dela glädje tillsammans?: ja
har du varit arg på han?: ja
har du skrikit åt han? hehehe, a.
har du kramat han mer än 10 gånger på en dag? det tror jag nog
har du tyckt att han vart jobbig?: ja
tycker han att du är snäll: ja
brukar du tänka på honom?: nope
brukar du sakna honom?: nej
brukar du fälla en tår för honom ? : hahahahahah nej.
tycker du om denna killen som mer än kompis?: nej, verkligen inte.

gissa vem det är..?

I'm home från backa!

hahahahaha...
nästan hela helgen har spenderats med sovande moa och lilla philip i luren.

Bara för att..

Du heter: Celine är mitt namn.
När fyller du år: Fjortonde augusti
Är du singel? Yepyep
Om fem månader: Är det november.
Du samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppel: Grööööööna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: hahahaha ingen
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: halv 12
Har du sovit i din egna säng inatt: Jorå
Har du strumpor på dig nu: nope
Hur svarar du i hemtelefonen: jag svarar inte i telefonen.
Hur svarar du mobiltelefonen: Hallå
Vad ska du göra ikväll: snacka med p
Vad ska du göra imorgon: åka båt mäd moet
Var vill du bo när du blir stor: stockhooooolm
Är det okej att gråta: Absolut
När grät du senast: hahaha, jag tror att det var när jag tappade datan på foten, förra veckan :p
Vilken årstid tycker du bäst om: Riktig sommar.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shopppaaa å resa
Bär du glasögon eller linser: Nope
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det varierar
Har du piercing: Japp, navel,
Vill du gifta dig: nej
Vill du ha barn: nej
Solar du ofta: nä.
Gillar du att dansa: jag gjorde förut
Är du flygrädd?: Inte det minsta.
Hur vig är du: haha, kan inte sitta lutad mot en vägg med raka ben.. :p
Vad dricker du helst när du är törstig: vaaaaaaaatten
Vilken är din favoritglass: vanilj med krossad chokolade.
Tror du på ett liv efter döden: Nä
Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: chips
Bor dina föräldrar tillsammans: jap
Har du tandläkarskräck: Nä, men ogillar att vara där
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: blue
Vilka hårfärger har du haft: brunt å blondt och hahahahha orange....
Vad har du fobi för: massor
Kan du vissla: Ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Tragiskt, men nä.. hahaha ;)
Är du beroende av något: philip. nej, men pengar..
Röker du: nej
Brukar du bädda sängen: Nej
Hur många timmar sover du på en natt: typ 7
Senaste bok: Läser aldrig
Har du kysst någon under den senaste veckan: nae
Vad var det senaste du skrev på msn: okej, gullis.. men varför träna? det är ju sommarlov..? ;)(L)
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland. Ja.
Vem kramande du senast: öööh, min mamma tvångskramade mig ;)
Saknar du någon nu: Yez i do
Hur många lampor har du i ditt rum: en
Vem ringde dig senast: moa
Vad är du allergisk mot: falska människor
Var du glad igår: Jupp
Vad är din favoritfärg: liila
Sminkar du dig: I do
Hur ser ditt rum ut: litet, städat, vitt.
Känner du dig värdelös: Ibland
Känner du någon som har tagit självmord: ja..

backaaaaaaa

Se upp i backen, för imorgon sticker jag till backa.. ;)
Jaop, midsommar spenderas hemma i moas lilla sommarstuga ;) trevligt värre!
heido.

Moa jansson <3<3<3


Typ min brud lixom, puuuusss <3

Me å my friend my

Natten till idag spenderades med lilla my, mysigt mysigt!

öret

Imorgon drar jag till örebro och sover sked med min vän. HAHA.

Godmorgon!

Godmorgon gullungar!
Vart tog sommaren vägen!? Jag hade planerat att dra till stockholm, men nu när det är sånthär väder, så vettefaan..... :( Jag får väl lägga mig i min säng och titta på någon tråkig film.. Kanske bröderna Karlsson..? Någon av er som har sett den och vet m den är.. sevärd ? :P
Ni får ha det så bra, puss!

Frihet.

Jag älskar sommaren!
Ihelgen har jag träffat suupersnygga vänner, hur mysigt som helst!
Imorgon så sticker jag nog till stockholm och träffar en saknad vän!
BYE.

My & vilms

Helluuuuu! Jag ligger i min säng och glor tv med my och vilma.
hahahaha han är söööt! ... eller?

-

Tjenixen människor! Nu är jag äntligen hemma från en 7kt tråkig skolavslutnig. Fyfan!
Imorgon så blir det studentshopping med Hanna, efter det så träffar jag min käre vän my som jag har saknat gaaal1 mkt!!
Cya <3

Håll HÅRT i hatten!!!

För nu sätter Celine på sig klänningen och beger sig till skolavslutningen efter att henes far har mutat henne med pengar........................

You're to beautiful for me.

Något av en bildbomb från helgen, puss!

soooommmaaaarrr!

Ikväll kommer några av mina tjejjer hit, mys!

Han ,


Jag saknar honom

RSS 2.0