spanien

Nu drar jag till arlanda om två timmar! Vi hörs om tvp veckor. puuuss!

Hotbabe


La españa.


"DET KOMMER BLI EN FY DUNDRANS BRA RESA!" nu jäklar. En vecka kvar till jag lämnar ghettot och drar till spanien i tvååååå veckor!

Ryan Mcpartlin


Julgran 2010/11

2010                                                                                                  2011
Hahaha.. Vad ska man säga?
Kom även på att jag har firat jul i tre olika hus de senaste tre åren, flyttat mycket?....

Julmys <3

Gosar ner mig i soffan för att läsa en bok och dricka YOGI thé.


Jag älskar julen, hur mysigt är det inte att tända ljus och titta på nör snön faller?.. just nu är det dock ingen snö, men jag hoppas att det ligger ett fint vitt lager snö på marken den 24 December.

plugggaaaar

Hellu hotbabes! Just nu sitter jag och chillar med christoffer columbus och min histora bok. Peace out!

Så jääääävla snygg

Chillar med My och glor på as snygga Justin!!!!!!!


RSS 2.0