Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Åh, mitt drömbröllop skulle jag nog ha på en strand i thailand tror jag. Känner flera personer som gift sig där och dom säger att det är underbart. Solsken, sandstrand, havsvågor, osv. Jag kan hålla på i evigheter, men jag tror att ni fattar ;p

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.

Thailand <3 bilderna är kopierade från hotellets hemsida. http://www.thepalmbeachclub.com/default-en.html
JAG SAKNAR DET SOM TUSAN!!

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.

Inte ett dugg! :) Allting är perfa!

Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

Har flera men dom här betyder nog mest. ♥

Dag 8 – Mina komplex, sjukdomar och allergier.

Har inget av dom. :)

Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.

Leva livet.

Tjatja babes!

Tjatja babes! läget? :) med mig är det iaf toppen.
Jag borde egentligen vara i skolan nu men jag hade ingen lust, pga en sak som jag inte vill ta upp..
Just nu sitter jag iaf och kollar på the last song, en gaaaaaaaaaaal1 bra film!
Nej, nu ska jag stänga av datan. Hare bra, PUSS!

Dag 6 – Den kompisen jag känt längst.

ööh, det måste nog vara Alice eller Ebba..?
kram på er!

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Hmm... svårt att säga.. men det skulle nog vara en gymnastikdräkt.
jag är typ kär, men luspank.......... jag tror att jag nog ska gå och plocka ur diskmaskinen så kan jag kan få en..?
puss!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

jaadu, jag har suuper många men jag får väl ta och välja ut ett/en av varje.
Mitt mål är nog att tävla SM i gymnastik någon gång.. ;p
Min högsta dröm är nog att flytta till USA och gå på college eller nått sånt.. det vore asnajs!
Och en önskning är nog att bli rik och bara kunna göra vad jag vill.

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Min favorit årstid är sommaren, lätt!
Det är då man kan gå lättklädd utan skor och känna sanden mellan tårna, ligga på stranden och sola, vara ute med båten♥, bleka håret utan att slita på't ;) , sova på balkongen, tälta... jag kan fortsätta i evigheter men  jag tror ni fattar  ;)
Hare!

Melodifestivalen.

Tja snyggisar! Just nu sitter jag och kollar på finalen av melodifestivalen med en rosa anstiktsmask. Det är inga suuper bidrag, men jag hejjar på Danny.
Nä, nu ska jag dra och rösta på han. PUSS
Vem tycker ni ska vinna melodifestivalen? :)



Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Johanna zachrisson.
Jag saknar henne som tusan.

Dear John ,

har precis kollat klart på dear john.. ojojoj.. så mkt har jag nog aldrig gråtit i hela mitt liv......
ingen film jag rekommederar!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

En bild på mig från spanien -10

Celine Annie Jones är mitt namn.
Jag är 13 snart 14 år gammal.
Jag bor i en stad som heter Norrtälje, ca 6mil utanför Stockholm.
Jag går i skolan som dom flesta andra barn och ungdomar gör.
På min fritid tränar jag in en gymnastikförening som heter Gymnastikkompaniet.
Om jag inte är på träning så är jag nog med mina underbara vänner eller bloggar. ;p
En hel del av min släkt bor i Australien och Spanien där jag oftast spenderar mina lov.
Tycker även om att fota och redigera närbilder osv.
Jag väl egentligen som vilken 13årig tjej som helst.
Aja, här är jag. Like it eller inte.


TIDSFÖRDRIV.

ALLMÄNT...
Namn: Celine
Piercingar: 1 i naveln 4 i öronen
Tatueringar: ingen!
Längd: 173
Skostorlek: 39
Hårfärg: blondt
Är du kär i någon: nej!
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja, men snart så flyttar vi. 
Tänker du på självmord: no.
Tycker andra att du är attraktiv: fråga dom.
Vilket shampoo använder du: tressemé
Vilken parfym använder du: dior, bvulgari, puma, paris hilton, alyssa's sugar osv.
Vad är du rädd för: massor!
Gillar du att tvätta: gillar inte, men jag kan göra det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: yepp!

SENASTE...
Film du hyrde: hyr inte filmer.
Film du köpte: venne
Låten du lyssnade på: pray- justin bieber
Låten du hade på hjärnan: pray.. 
Låten du laddade ner: price tag
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: bigbrother!
Personen du tänkte på: moa.

FAVORIT...
Mat: ingenting
Låt: alla möjliga
Sak att göra: träffa ebba.
Sport: ridning, helt klart. 
Dryck: pepsi
Kläder: linnen eller shorts
Film: dear john
Bil: min lambourgini.. ;)


ANTAL...

Gånger du varit kär: 1
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: ?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: aldrig.. :s
Ärr du har på kroppen: måånga


SENASTE...
Bok du läste: eeh..?
Personen du fick mail av: facebook
Personen du fick brev av: brev? :s
Personen du fick sms av: ebba

Gången hela din familj åt middag tillsammans: i måndags?


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: skola
Var det kul: nej.
Hur tidigt stiger du upp: det beror på
Gillar du att slåss: haha, nej
Vad ska du göra ikväll: dra ut.

Är du seriös: ibland, men inte ofta.
Vad är du allergisk mot: mögel och mina syskon.
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: ja
Kan du stå på händer: nej
Favorit serie: greys anatomy!!



Eftersom att...

.. nästan alla andra bloggar kör på en sån här lista så får väl jag oxå göra det :) wish me good luck!
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Den kompisen jag känt längst.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – Mina komplex, sjukdomar och allergier.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – En i min släkt.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid

finaste tjejerna i världen.

KOMMENTARER
Postat av: Amanda

Det är alltid bästa träningen enligt Eva, när det enligt en själv kändes skit. Men du är grym på alla sätt och vis och jag älskar dig, oavsett vad!!!
Förresten vart jag suuuuperarg där på slutet, när vi inte fick gå ut och krama om dig och säga att du är bäst, näj vi skulle köra med strömvarven hur många gånger som helst. Du anar inte hur mycket jag bara ville skita i tävlingsvarven och komma o krama dig!!

2011-03-08 @ 22:30:37 
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

celine du e så jävla grym tjejen! Hoppas att du vet det!!!!<333

2011-03-08 @ 22:33:01 
URL: http://hanniishkarlsson.blogg.se/
Postat av: lulliiiii

Jag är så stolt över dig Celine, du är superduktig. 
Du är grym, du är så fin, så perfekt. 
Älskar dig, puss <3

2011-03-08 @ 22:50:08 
URL: http://linnealejon.blogg.se/
Tjejer.. ni är underbara! jag älskar er. ♥

1616

tja guuyys!!!
läget? :D med mig är det iaf bra! :)
skolan sög balle.. as usual.. :s
just nu sitter jag och snackar med billy :)
ska ut till stallet om nån timme så jag ska väl gå och byta om..
bloggar när jag kommer hem från gymnastiken ! :D
puuuuuusssss

Flickis <3

Hejsan hoppsan!
Hoppas att det är bra med alla!
Jag kom precis hem fårn träningen. Bästa träningen på länge, (enligt eva...) men iiinte enligt mig.
Mitt självförtroende är i botten och snart så dör jag känns det som.. x))
Nej, nu ska jag äta middag.
PUSS.
Flickis <3

16.00

Hellu snyggingar! ;D
Tänkte svara på en fråga som jag fick in igår.

Anonym om IIIIIIIIIIIHHHHHH; klad chey:
Vad ska du välja för ämne?
¨
Jag funderar på matte eller idrott.

Dagen flöt på som vanligt today. Gymnastiken börjar snart så jag ska väl gå och byta om och sen ta något att äta.
Cya later.
Canon eos 1000D ♥

IIIIIIIIIIIHHHHHH; klad chey

WOOHOOOOO!! Nu blir det troligtvis roslags i 8an. hihiiihhihihiihhihihii

pluggisch tiime..

Somsagt, nu ska jag plugga..

FAIL.



Är det bara jag som tycker att dethär är fail? :s

16.08

Tjafaan foooeks!
Kom nyss hem från skolan och snart så ska jag slänga i mig något att käka.
Skoldagen sög! -.- Vi böt platser och min nya plats är bredvid .... och han är klassens "tönt" eller vad man nu ska säga.. Menmen, jag får väl stå ut med det i några dagar och sen så får mamma ringa eller nått för det här kommer inte att fungera.

Ikväll kommer Moa pluggar med mig, sen så ska jag ut och springa.
Bye!
En bild på 3 tjejer jag saknar som tusan!

22.43

Nu ska jag kolla på greys, godnatt! ♥

tiiidsfördriv!

101,5 frågor, som just du ska svara på!
Även om du inte har tråkigt. c;


1. Namn? - Celine
2. Ålder? - 13 snart 14 :)
3. Längd? - 1,71 (?)
4. Ögonfärg? - isblåa
5. Stjärntecken? - lejon
6. Favorit djur? - katt och häst!
7. Nämn 3 låtar du lyssnade på när du var mindre? - uptown girl, ont det gör ont, bamse ;)
8. Säger du Donken eller McDonald's? - donken!
9. Har du varit utomlands, om du har, vart? - Thailand, Wales & Spanien.
10. Favorit mat? - kött och potatisgratäng med någon god sås!
11. Favorit serie? - GREYS ANATOMY!
12. Vad har du för färg på underkläderna? - svarta
13. Borstar du tänderna varje dag? - ja, vem gör inte?
14. Svarade du verkligen helt ärligt på den frågan över? - ja?
15. Svarade du ärligt på den översta nu me då?  -JA
16. Vet du vad redtube.com är för sida? - ja.
17. Har du finnar? - ja
18. Vad händer i helgen? - funderar på att åka till sthlm.
19. Firar du jul? - aa
20. Beskriv dig själv seriöst med 3 ord? - lat som faan.
21. Gillar du palt? - vafan är det?
22. Vet du ens vad palt är? -nä
23. Är du bra i skolan? - jorå
24. Kan man lita på dig? - ja
25. Tycker du det är mysigt när det regnar? - nej, sol skare va!
26.  Favorit frukt? - äpple
27. Jag minns när du va liten, jag minst det som igår! Vad minns du? - dagis, lekplatser
28. Har du kissat idag? - vafan är det för fråga? ;s
29. Vad gjorde du för 2 dagar sen? - shoppade  i sthlm!
30. Är du kär? - nej.
31. Älskar du dina föräldrar? - jarå
32. Försökte du lura tandfen när du va mindre, för att få mer pengar? - jaa... HAHA
33. Har du något smeknamn? -massor.
34. Vilka kändisar har du träffat? - Eric grönwall, Eric saade, Marie picasso på toan.. Brelle.
35. Favorit glass smak? - Mint eller polka :)
36. Favorit färg? - roooosa
37. Vilket humör är du på nu? - trött som faan
38. Vad är klockan? - 21.52
39. Hur många syskon har du? - 2.
40. Vad är det som går och går, men aldrig kommer fram? - klockan
41. Gillar du Di Leva? - haha, nej.. jag gillar inte killar som slänger frukt ut i publiken på grönan....
41. Vem ringde dig senast? - mamma
42. Är du vänsterhänt eller högerhänt? -höger
43. Kan du vissla? - dåligt men ja..
44. Är Gud en man eller kvinna? - inte faaaaaaaan vet jag?
45. Gillar du sport, isf, vilken då? - ja, gymnastik och ridning.
46. Beskriv kärlek med 3 ord? - Mysig , underbar, underbar.
47. Beskriv hat med 3 ord? - BITCH ilska våld.
48. Om du lyssnar på en låt nu, skriv av en liten del av texten? - ingen låt ;(
49. Kan du någon låt utantill? - oh ja
50. Tror du på spöken? - ibland
51. Röker du? nope
52. Gillar du Lady GaGa? nä
53. Brukar du hitta pengar? - ibland :D
54. Vad är det högsta du hittat om du svara ja på frågan över? - 500 :)
55. Nämn en eller två människor du verkligen kan säga allt till? - min syster, amanda & eve
56. Gillar du pepparkakor? - nej. men degen är gudomlig!
57. Visst är reklam på tv och Spotify underbar? - OH JA! ÄLSKAR
58. Ofta den inte är!? - nej
59. Har du någon gång tänkt söka till idol? - nejnejnej
60. Har du mist någon som stått dig nära? - nej
61. Minns du Mysteriet på Greveholm? - haha, jaa
62. Vad tror du händer efter döden? - ingen aning..
63. Vad är det finaste du givit någon i present? -hehe.... vet inte
64. Har du några husdjur? - en katt
65. Om du har, vad heter dom? - hamlet... xd
66. Spelar du Waaaow? (WoW) - haha lol
67. Har du bra vänner? -bästa
68. Har du ett konto på Habbo.se? - aa.. :$
69. Vem kramade du senast? - min syster
70. Har du svårt att prata om känslor? - ibland, beror på vad för känslor
71. Du har väl badat naken någon gång utomhus va? - ja
72. Brukar du tugga tuggummi? - aa
73. Har du bra humor? - inte hemma.. men ute, så JA!
74. Samlade du på något när du var mindre? isf, vad? - typ diddle?
75. Gillar du ormar? - NEJ
76. Har du någon gång försökt hitta regnbågens ände? - hehe, aa.. jag har tom hittat den.. intefaan vare någon skatt där inte.
77. Vart föddes du? - bb, dandery :)
78. Har du långa naglar? -vissa ^^
79. Är du bra på att skrämma folk? - nja...
80. Har du någon gång suttit på en toa, och toalettpappret tagit slut? - ja -.-
81. Bajs är najs! Visst? - ahhahaha
82. Såklart regnbågar är fina, eller hur? - rainbow ")
83. Erkänn, Gunther med låten ding ding dong är awesome? - vem?
84. Blir du lätt brun på sommrarna? - jorå :D
85. Gillar du att gå på bio? - aa
86. Är du allergisk mot något? - nope
87. Vad gör dig glad? - mina vänner , meningen jag älskar dig, min lilla syster
88. Gillar du popcorn? - aa
89. Har du lätt för att gråta? - ja.
90. Gillar du att fiska? - ja, men mitt tålamod är inte så bra
91. Har du ridit på någon häst någon gång? - haha jaa
92. Har du sätt norrsken någon gång? - nä
93. Vilken hand använder du när du gjort dina behov på toan? - ingen? :s
94. Har du klivit i hundbajs någon gång? - ja -.-
95. Står du för det du gör, och säger? - ja, ingen mes som försöker rätta till något som är sant
96. Har du en cam? - ja
97. Nämn ett namn på någon som gör dig glad? - Wilma - isabell emma,emma saga
98. Blir du lätt sjuk? - nä
99. Får du ofta ångest? -jaa .. :/
100. Erkänn, dessa frågar va väl inte SÅ tråkiga ändå? - joo..
101. Ligger det något klädesplagg eller massa klädesplagg på ditt golv? -ja-.-
101,5. GILLAR DU. gymnastk ? Lägg till sista ordet, och svara på hela frågan. om jag gör?!

NY HEADER!

yes, nu har jag äntligen fixat en ny header. enjoy! :)

HAHAHA...

.. Hittade en suuper rolig bild från när jag var i thailand i vintras.

Jag och mina två systrar står och studerar duschen noga..
Vi var nog väldigt chockade över hur stor duschen var.. (?!)


Greys anatomy ♥

Jag har blivit helt gaalen i greys anatomy! Serien är så gaaal1 bra, så idag har jag spenderat den mesta tiden framför teven med den sjunde säsongen.
Jag är helt tagen, serien är den bästa någonsin!

RSS 2.0