Jag kommer sakna er.

Det är nästan så att jag gråter när jag tittar på alla bilder, och blickar tillbaka på allt vi gjort tillsammans.. Men this is life och just nu känns det som att jag inte orkar mer. Jag säger inte att jag kommer sluta för alltid, men en rejäl paus tror jag nog att det blir...
Kärlek till alla er fina vänner som gjort tiden med er så underbar. ♥

Äckelbarn....

ådvåWSRHVFQLJKVRCJ vad arg jag är!! fula äckliga unge, gå och döööö.

Spanien 25/12 - 7/1

Wiihoooo, då sticker jag t spaninen över nyår dååå.. super mys!

Malmö, här kommer jag!

Nu är allt äntligen färdigpackat.. tror jag.. hehe..

fuck snö.

Någon mer än jag som inte vill att det ska snöa iår?????

.

Jag vet att det blir perider med deppiga inlägg ibland... men lixxxoooom.. åh, vafan... -.- det känns som att jag sålt mig själv till någon jag knappt kände...

<3

I miss my boy.

Konfaläger 7-8 okt


HAHAHAHAHA .. klaga inte.

hehehehehe, busiga jag å caroline äärr.....

Bestis. ♥


.

Jag hatar killar som visar känslor....

Fjortis.


När jag är ledsen fotar jag.


RSS 2.0