Twilight

Nu bilr det film med massor av fint folk!

NY HEADER!

Japp, japp.. checka rubriken! Jag tyckte att det var dags att slänga in en ny design, och detta blev resultatet!
För er som inte ser .. tryck på f5!

cha!

Tja coolingar!
Idag så var jag och kollade på Amandas dansuppvisning, den bruden är grym!!
Checka in hennes blogg! http://aamandaandersson.blogg.se/
just nu sitter jag och kollar på greys fast jag egentligen borde plugga och stå i duschen, najsnajs!
Troligtvis sticker jag till grönan i helgen.
Vi hörs!

Rolling in the deep.

Mitt interner suuuuuger! -.- Hade en trevlig kväll igår med min kära mormor. Vi grillade marshmallows.. heheheohoho det gick ju som det gick...  HAHA!
Jag vet att det är dåligt med bilder i bloggen just nu.. Men det är bara för att jag inte har hunnit packa upp min kamerasladd och det är ju lite tråkigt med gamla bilder. :p

----------------> Mormors place.

TJA! Nu sticker jag till mormor. Är helt slut efter allt uppackande av flyttkartonger... Jag ska ALDRIG flytta igen. Eller jo.. När jag flyttar hemifrån.
På söndag så ska jag på hannas konfa oxå.. HUR I HELSKOTTA SKA JAG HINNA...? Och vad ska jag ha på mig?!
Vi hörs.

Karlsson på taket.

Imorgon är det äntligen dags för flytt! Som jag har längtat...?!
allt packande har gjort mig helt slut. heheheheohoehohohoh, vi hörs när jag bor i ett annat hus. puuuusss!

I'm alive!

Jag tänkte slänga in lite bilder från Turkiet! Bättre sent än aldrig... ;)






































Eddie










RSS 2.0