Once in a lifetime.

Hon har gått och blivit kär...

Pocket full of sunshine.

haaaaallluuuu älskade vänner! läget? med mig är det toppen. heido.


fuck school.


jag orkar inte plugga.


.

hej moa.
 


Atos <3





Tusse, jag saknar dig!

Goodbye 13, hello 14!



Åååh, jag hade en alldesles underbar födelsedag med vänner och familj!

Av min familj fick jag:

 2 toppar
 diadem
 vitt linne
 rosa linne
 svart linne
 par svarta treggings
 lila sportbh
 suuuupermysigt duntäcke
 en laptop

Sen fick jag ett enormt kort, ett superfint halsband från rock by sweden och en häst tavla.. HAHA!  av eve, amanda, hector, hellgren, carro och hanna. Puss på er tjejjor!










Gymnastik för i helvette!

Jag längtar som tusan till lägret i helgen!


Erik Hassle i sandhamn.

Ni får ursäkta bildkvaliten.. haha

RSS 2.0