Inception

bild från thailand oktober 2010♥
Hellu!
Igårkväll så var det första gympaträningen på meeega länge, som jag har längtat ! Det var mest grundövningar som tex. rondater och massa handvolter.. Inte speciellt kul, men det är sånt man får stå ut med. I slutet av träningen så var det styrka som gällde....... så självklart har jag så mkt träningsvärk att jag knappt kan stå upp...
Men aja, dagen spenderades i sängen med sprängande huvudvärk och svullna halsmandlar... Mamma säger att jag inte får gå till skolan imorrn heller.. (fast jag igentligen skulle behöva det pga. läxor och sånt...) så vi får väl se..
Menmen.. nu ska jag dra igång en rulle och  käka goodis :)
bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0