typ bara för att, lixom....

TÄNK PÅ EN KILLE, FYLL I!
är han i din ålder?: ja
är han lång?:ja
är han söt? hahaha, det vettefan..
är han oschysst?: ibland.. haha
är han snäll?: ja
kan du säga allt till han?: ja
är han lätt att dela skratt med?: ja
har han gjort dej ledsen: nep
har ni nånsin hånglat: hahaha, nej ;)
har han gjort dej glad?: jaråå 
kan du prata med han om du är ledsen?: ja
kan ni dela glädje tillsammans?: ja
har du varit arg på han?: ja
har du skrikit åt han? hehehe, a.
har du kramat han mer än 10 gånger på en dag? det tror jag nog
har du tyckt att han vart jobbig?: ja
tycker han att du är snäll: ja
brukar du tänka på honom?: nope
brukar du sakna honom?: nej
brukar du fälla en tår för honom ? : hahahahahah nej.
tycker du om denna killen som mer än kompis?: nej, verkligen inte.

gissa vem det är..?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej älskadeälskade och saknade vän!!

Jag ska på lägret o är galet taggad. Shit vad kul vi ska ha :D:D

Jag har inte riktigt planerat än hur jag ska ta mig dit och så. Men förhoppningsvis kan jag låna bil oh då har jag massa platser över till både dig felicia och hanna :D

Annars får vi höras och ordna det på annat sätt :)

2011-07-29 @ 09:19:55
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0