I'm alive!

Namn: Celine 

Ålder: 14

Längd: 1.75

Sko-storlek: 39/40

Född: Wales

Bor: Norrtälje

Gör just nu: bloggar/ kollar på family guy/ vill sova


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Trött ofta, humörsvängningar, pratar mycket.. ibland för mycket


 

Vad är du rädd för: Bli gammal, bli lämnad, hajar

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Jag står upp för det jag tycker, men kan ändra min åsikt om den andra har tillräckligt bra argument. Dock sker det nästan aldrig... hehehheheh

Det roligaste jobbet du haft/har: Jobbar inte, to laaaazy

Har du körkort och egen bil: Nope

När tod du ditt körkort: Har inte

När grät du senast: när jag blev av med min mobil, fick utegångsförbud och fick reda på att jag inte får följa med till Italien.

Vem åkte du bil med sist: Sebbe

Vem åt du mat med sist: kattN

Vem sov du hos sist: carro? lovisa? julia? vettefan

Vem sov hos dig sist: eh, carro, julia eller lollo

Vad var du rädd för när du var liten: spindlar och spenat.

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Kändis

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient:

Värsta smärtan du råkat ut för: när jag fick en pinne genom kinden kanske..?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När du hittar personer som ändrar hela ditt liv och som gör dig starkare, gladare, bättre

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: mina föräldrar, rasister, nazister osv.

Har du någonsin sportat: ja, ridit, dansat, spelat fotboll, gått på konståkning, tränar gympa

Någon du ser upp till: kenza

Vad finns alltid i din handväska: Nyklar, pengar, PARFYM, smink, plånbok osv.

 


Har du varit utomlands någon gång: Jaaa!

Vilken plats var finast: thailand lätt!

Största stad/städer du varit i: Hoho vet inte 


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: alkohol är en drog, så ja

Rökt: Yes

Snusat: Ja en gång, UUUUUAAAAAHHH SKARRIGT SOM FAN

Druckit: Qui qui

Har du piercing eller tatuering: Piercing i navel & öron

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Spontan, romantisk, skamlös, orädd, rolig, omtänksam

Finaste komplimang du fått: Jadu bra fråga, typ att jag är den vackraste tjejen i världen, när en grabb skrev en dikt om mig osv..

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: mjo, det har jag

Har du någonsin fejkat en orgasm: haha?

Hur många sex-partners har du haft:

 


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Storstad!

Hamburgare eller pizza: Pizza!

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: katt

Aftonbladet eller expressen: Vettefan, samma skit typ.

McDonalds eller MAX: max!

Vin eller Öl: Vitt vin!

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Utonlands!

Sport eller nyheter: Nyheter

Hockey eller fotboll: fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Spelar ingen roll hehe..

Sommar eller vinter: Sommar!

Vår eller höst: Vår!

Flyg eller tåg: Tåg är skönast att åka

Bil eller buss: fyfan, men bil då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0